Sayfalar

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Iki blog ayni anda

Anladim ki iki farkli dilde iki ayri blog yazmak cok zormuş. Durumu anladım ki biraz hafife almışım! İşin en önemli kısmı insanın kendini iki ayrı dilde yazarak ifade etmesi ve bunun bir hayli zaman alması. Aslında google üzerinden tam bir çeviri opsiyonu olsaydı o kadar sevinirdim ki:)

İngilizce okunma oranım ve tabii ki Kenya'da yaşıyor olmamız ingilizce bloguma ağrılık vermeme sebep oluyor. Açıkcası Türkçe blogumu biraz ikinci plana attım. Buna bir de çocuklarım ve günlük koşuşturma da işin içine girince sanırım motivasyonumu tümden kaybediyorum.

Diğer blogumda 100'e yakın yazım var, ve hepsini buraya birebir geçirmek çok istiyorum ama tek tek çevirmekten ziyade bunun daha hızlı bir yolu olsaydı keşke. Sanırım biraz tembellik yapıyorum değil mi...Hepsini tek tek yazmak neredeyse imkansız çünkü o günün duygu ve düşüncelerini aynı dille aktarmak maalesef çok zor. Olmuş bir olayı aylar ve bazı yazılarım için bir yıl sonra yazmak bir nevi anlamsızlaştırıyor. Diğer yandan Türk bloggerlarla paylaşmak istediğim Afrikaya dair o kadar çok konu var ki.

Bugün yine internetten birebir çeviri için araştıracağım. Her ne kadar birçok kişi ingilizce okuyabilse de sanırım Türkiye'de yaşayan bir blogger yazılarımı Türkçe okumayı tercih edecektir.

Bugün söz en azından birkaç yazımı baştan yazacağım. Sizde beni okumaya devam edin ama olur mu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder